Barion Pixel Ravasz Ponty horgász webáruház | Valós raktárkészlet!
Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével beleegyezel, hogy számítógépen / mobil eszközön cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Valós raktárkészlet! Személyes átvétel! Gyors házhozszállítás!

Pontyhorgászok, ragadozó- és finomszerelékes horgászok webáruháza.

Kapcsolat

H-CS 10:00 - 16:00, P 10:00 - 14:00
Gyenes Group - Home Center Üzletközpont
1173 Bp, Csomafalva utca 1. D/8.
Telefonszám: +36 (30) 989-78-32
info@ravaszponty.hu

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
Ügyfélszolgálat elérhetőségei


Webáruházunk ügyfélszolgálata személyesen vagy telefonon keresztül a megjelölt ügyfélszolgálati időben áll rendelkezésére hétköznaponként. Hétvégén és munkaszüneti napokon ügyfélszolgálatunk nem elérhető!

E-mailt bármikor, éjjel-nappal, 0-24 órában, akár hétvégén is küldhet számunkra! Az e-mailek feldolgozása munkaidőnkben történik érkezési sorrendben és a lehető leggyorsabban válaszolunk.  

E-mail: info@viztisztitomarket.hu [termék érdeklődés, műszaki segítségnyújtás, számlázással és szállítással kapcsolatos ügyintézés, panaszkezelés, garanciális ügyintézés]


Telefon:
 +36 (30) 924-44-62 [termék érdeklődés, rendelés leadás, SOS műszaki segítségnyújtás]


Ügyfélszolgálati idő:
 H-CS 10:00 - 16:00, P 10:00 - 14:00

Húsvéti munkarendünk: április 18-án (nagypénteken) és 21-én (húsvét hétfőn) telephelyünk zárva tart, így személyes átvételt és ügyfélszolgálatot nem tudunk biztosítani. Az online rendelés leadás természetesen az ünnepek alatt is zavartalanul üzemel! Első munkanapunk: április 22. (kedd).


Cím:
 1173 Budapest, Csomafalva utca 1. D/8 - (Térkép) Gyenes Group | Home Center Üzletközpont


Kérjük, esetleges panaszával, kiszállítással kapcsolatos problémával (pl.: törött csomag), garanciális ügyintézéssel kapcsolatban részesítse előnyben az e-mail levelezési formát! Legfőbb előnye, hogy nyoma van, hogy felvette velünk a kapcsolatot. Nagy valószínűséggel kérni fogunk fényképet a hibás vagy törött termékről, amit e-mailben tudunk fogadni. Ezenkívül be tudjuk azonosítani a csomagszámot, számlát, pontos cikkszámot, árat, stb... Könnyebben és gyorsabban tudunk megoldást találni a problémára, hiszen utána tudunk érdeklődni a beszállítónál, meg tudjuk nézni az aktuális készletet, tudunk egyeztetni a szervizzel vagy a futárszolgálattal és már a kész megoldással tudunk válaszolni.

 

  

Kategóriák

Kapcsolat

H-CS 10:00 - 16:00, P 10:00 - 14:00

Cím: Gyenes Group - Home Center Üzletközpont

1173 Bp, Csomafalva utca 1. D/8.

E-mail cím: info@ravaszponty.hu

Telefonszám: +36 (30) 989-78-32

OWMzYmMy